Realizacje

autoVW Golf 5 GTI 2.0 TSI kod silnika BWA

Właściciel golfa zgłosił się do nas z następującym problemem – auto mimo sportowego zacięcia było ciche i bez charakteru. Całkowicie seryjny układ wydechowy skutecznie pozbawiał jakiegokolwiek doznań akustycznych. Mieliśmy wolną rękę co do modyfikacji, był jeden warunek, w aucie na długich trasach ma być kulturalnie i komfortowo.

Jedyną drogą do osiągnięcia zamierzonego celu był aktywny układ wydechowy z przepustnicą.

Począwszy od turbiny w golfie mamy 3” downpipe, schodzący na 2,75” do końcowego tłumika. Całość zakończona jest dwoma końcówkami o średnicy 3” polerowane w wysoki połysk. Za tłumienie po zamknięciu przepustnicy odpowiada tłumik  o odpowiednio mniejszej średnicy skrzętnie wkomponowany w cały układ.

Materiał z którego został wykonany układ wydechowy to stal nierdzewna 304 spawana metodą TIG z gazem formującym/poduszką gazową wpuszczoną do wewnątrz.

Na koniec przeprowadzona została modyfikacja sterownika silnika: usunięta druga sonda lambda, grzanie katalizatora. Nie mogło zabraknąć pops&bangs oraz twardej odcinki :D

Po chiptuningu osiągnęliśmy  221km i 323 nm

 

Po film z realizacji zapraszamy na na nasz Instagram

Relacja z modyfikacji 1

Relacja z modyfikacji 2

 

galeria-2
galeria-1
galeria-4
galeria-3
galeria-6
galeria-5

Audi-A4-B8Audi A4 B8 2.0 TDI 177KM CGLC 

Audi przyjechało na montaż i wykonanie downpipe, zaślepienie EGR oraz podniesienie mocy 

Silnik diesla o kodzie CLGC w serii generuje 177 km i 380 nm. Po pomiarze wyszłed lekki bonus w postaci 180 koni i 380nm 

Po modyfikacji oprogramowania uzyskaliśmy 202 km i 430nm. Przyrost 50nm w dolnej partii obrotów znacząco poprawił komfort użytkowania auta na codzień 

Przy okazji skutecznie rozwiązaliśmy problem z filtrem cząstek stałych (DPF) oraz systemem recyrkulacji spalin (EGR)

 

Więcej realizacji znajduje się na profilu Instagram i Facebook na którym zapraszamy

 

audi-a4-b8-2
audi-a4-b8-4
audi-a4-b8-3
audi-a4-b8-1

autoBMW F10 535i N55 

W tym aucie oprócz kodowania i kalibracji przednich reflektorów po wymianie zajęliśmy się przerobieniem układu wydechowego 

Wykonaliśmy i zamontowaliśmy downpipe'a, a dodatkowo w miejsce seryjnych tłumików końcowych wspawane zostały końcówki o męskiej średnicy 108mm!!!🔥

Byłem sceptycznie nastawiony co do średnicy rury, ale te końcówki idealnie wkomponowały się w gabaryt i zarys auta 👌

Końcówki polerowane w lustro zdobią tył auta 

Na koniec zrobiliśmy popsy/strzały po odpuszczeniu gazu, aktywne tylko na trybie sport 🔥

Tak jak w tym przypadku oferujemy indywidualne podejście do każdego auta 

Wszystko wykonane ze stali nierdzewnej spawanej z gazem formujący do wewnątrz 👈

 

Link do realicji na Instagramie:

Relacja z modyfikacji 1

#chiptuning #exhaust #popsandbangs #pops&bangs #bmw #f10 #bmwf10 #downpipe

 

BMW-F10-6
BMW-F10-1
grafika
BMW-F10-3
BMW-F10-4
BMW-F10-5
BMW-F10-8

autoBMW E46 323i

BMW orginalnie z silnikiem M52TUB25 do którego został dołożony kompresor z Audi 3.0 TFSI TVS1320 EATON

Auto trafiło do nas na indywidualne strojenie. Wcześniej została zrobiona konwersja ze sterownika MS42 na MS43(przejście z przepustnicy na linkę na elektroniczną)

Spec:

  • M52TUB25
  • Wtryskiwacze 630ccm Bosch
  • Przepływomierz M54B30
  • sterownik MS43
  • kompresor TVS1320

Całość wystrojona na seryjnym sterowniku MS43 z

Moc jaką udało się uzyskać przy bezpiecznych parametrach to 325km i 366nm

Seryjny silnik generuje 170km i 245nm

Auto skutecznie będzie utylizować opony w tym specu

 

Po więcej zapraszamy na social media

 

bmw-e46-323i-2
bmw-e46-323i-1

autoE36 M54B25+TVS1320 Z 3.0TFSI

Kolejny zestaw kompresora wystrojony na seryjnym sterowniku z przepływomierzem z RS4

Wynik strojenia 322km i 384nm 🔥

Zestaw kompresora został zdemontowany i przystosowany do nadwozia i pojemności silnika. Średnica kółka została zwiększona by obniżyć doładowanie. 

Jeśli chodzi o przystosowanie do E36 sedan, polegalo to na przespawaniu flanszy przepustnicy oraz rury dolotowej do kompresora

Wszystko poskładane, przetestowane i gotowe do jazdy 👌

 

Po więcej zapraszamy na social media

Relacja z modyfikacji 1

 

bmw-e36-2
bmw-e36-5
bmw-e36-4
bmw-e36-3
bmw-e36-6
bmw-e36-1

autoBMW E46 328i 

Silnik to w pełni zakute M52TUB28 + ARP 10mm

Auto trafiło na instalację sterownika standalone EMU BLACK 

W początkowej konfiguracji była zamontowana przepustnica na linkę ❌

Decyzja padła na DBW, dołożony został elektroniczny pedał gazu i przerobiony dolot z średnicy 2" na 3"

Dzięki elektronicznej przepustnicy mogliśmy uruchomić procedurę podtrzymania doładowania(ALS) 🔥🔥🔥

Ps. ALS nie musi siać spustoszenia w silniku i walić marchewkami na 2 mertry by działać skutecznie

➡️Uruchomione zostały płynnie regulowane VANOS (nadal niektórzy tunerzy uważają że to zbędne🫠) dzięki temu moment obrotowy jest dostępny już od 2700rpm. Reakcja silnika na gaz także się zmienia. 

✅Silnik jest w pełni zabezpieczony po temperaturach wody i oleju, ciśnieniu paliwa i oleju 

Auto zostało wystrojone na 410km i 585nm 👀

Silnik nie chciał generować więcej mocy(powodem jest słabej jakości turbina)

Jest kilka rzeczy do poprawki w setupie typu sonda Egt wspawana w downpipe ZA turbina, zmiana sprężarki na coś markowego 

W trakcie sezonu auto zostanie przetestowane a na długie zimowe wieczory plany już są 👌

 

Po więcej zapraszamy na social media

Relacja z modyfikacji 1

#emu #standalone #chiptuning #tuning

#ecumaster #driftcar

 

bmw-e46-328i-1
bmw-e46-328i-3
bmw-e46-328i-4
bmw-e46-328i-5
bmw-e46-328i-2

autoKIA STINGER 3.3 GDI-T 2019

Stingery w pierwszych latach produkcji wychodziły bez GPF(filtr cząstek stałych).

W tym konkretnym egzemplarzu GPF był seryjnie zamontowany.

Naszym zadaniem było usunięcie filtrów cząstek stałych i wykonanie części układu wydechowego.

By to zrobić zaprojektowaliśmy flansze konieczne do połączenia się z seryjną częścią wydechu. Wybór średnicy rury padł na 2.75"(70mm). Tulejki pod czujniki temperatury spalin także nie stanowiły problemu.

Świece zapłonowe zostały zmienione na HKS RACING

Całość indywidualnie wystrojona na 453km i 641nm

Dodatkowo zrobione zostały strzały po odpuszczeniu gazu. Całość zestrojona tak by efekty dźwiękowe zaczynały się dopiero powyżej 4k rpm. Dzięki temu nie mamy męczącego hałasu gdy jeździmy spokojnie, a tzw "popsy" pojawiają się dopiero w wyższych partiach obrotowych silnika. Wszystko zrobione pod preferencje właściciela. 

 

Po film z realizacji zapraszamy na na nasz Instagram

Relacja z modyfikacji 1

 

kia-stinger-2
kia-stinger-3
kia-stinger-4
kia-stinger-5
kia-stinger-6
kia-stinger-7

autoSeat Ibiza 1.8t -> 2.1t

Seat zbudowany przez właściciela 

Silnik to zakuty strocker doładowany turbiną gt30 

W aucie wykonaliśmy wiązkę silnikową, montaż sterownika standalone ECU Master Emu Black oraz finalnie strojenie 

Mamy dwa zestawy map, jedna na 380km, druga na 457km 

Dodatkowo uruchomione zostały procedury anti-lag i launch control 🔥(wersja light 0.9bar)

Przy masie własnej w okolicach 1250kg z tą mocą auto robi mega wrażenie 👌

 

Po więcej zapraszamy na social media

Relacja z modyfikacji 1

@ecumaster_official
@k.ceraj 

#seat #seatibiza #strocker #chiptuning #turbocharged #wiring #tuning #standalone

 

seat-21t-5
seat-21t-3
seat-21t-4
seat-21t-6
seat-21t-1
seat-21t-2